Regulamin

REGULAMIN OBIEKTU

Niniejszy regulamin ma na celu zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych gości.

PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentów i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki bądź całej należności za pobyt. Dokonując wyżej wymienionej czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się z regulaminem i akceptuje jego warunki.
  2. Regulamin obowiązuje wszystkich gości przebywających na terenie Apartamentów „Ottimo Apartamenty” . Regulamin jest do wglądu w każdym apartamencie, a także na stronie internetowej https://ottimo-apartamenty.pl
  3. Właścicielem Apartamentów „Ottimo Apartamenty” jest firma Ottimo Invest Dariusz Wende ul. Gronostajowa 23 86-031 Osielsko NIP: 8792455564

DOBA HOTELOWA I MELDUNEK

  1. Ottimo Apartamenty są wynajmowane na doby.
  2. Doba w apartamencie zaczyna się od godziny 15:00 i kończy się o 11:00 ostatniego dnia pobytu.
  3. Zameldowanie jest możliwe od 15:00 bez czasowego ograniczenia.
  4. Wcześniejszy wyjazd Gościa, z przyczyn niezależnych od właścicieli apartamentu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
  5. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić obsłudze apartamentu z wyprzedzeniem. Będą one uwzględniane w miarę możliwości, w szczególności dostępności poszczególnych apartamentów.
  6. Cisza nocna obowiązuje od 22:00 do godziny 6:00. W stosunku do osób zachowujących się niewłaściwie, zakłócających porządek, nieprzestrzegających ciszy nocnej i ogólnie przyjętych norm dobrego zachowania zastrzegamy sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy.
  7. W apartamencie może przebywać wyłącznie zadeklarowana ilość osób.
  8. Apartament może być wykorzystywany wyłączne na cele noclegowe.
  9. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, usługodawca nie zwraca opłaty za niewykorzystane doby.

ZMIANA ORAZ ANULOWANIE REZERWACJI

  1. Bezpłatnej zmiany rezerwacji Klient może dokonać w terminie do 14 dni przed planowanym przyjazdem. Klient powinien w tym celu skontaktować się z obiektem pod numerem 791-229-248 lub przez adres email kontakt@ottimo-apartamenty.pl
  2. Możliwość zmiany dotyczy terminu, lokalizacji i apartamentu. Dokonanie zmiany może się wiązać ze zmianą ceny najmu.
  3. W przypadku nieodwołania rezerwacji lub niedotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do obiektu Ottimo Apartamenty, opłata za pobyt nie zostanie zwrócona.

USŁUGI

  1. Ottimo Apartamenty zapewniają nieodpłatnie swoim Gościom:
    1. Wi-Fi,
    2. Dostęp do Netflix,
    3. Usługę sprawną pod względem technicznym – w przypadku wystąpienia usterki, które nie mogą być usunięte, usługodawca dołoży starań aby w miarę posiadanych możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodność.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI

  1. W obiektach Ottimo Apartamenty obowiązuje całkowity zakaz organizowania imprez, uroczystości, wieczorów kawalerskich/panieńskich itp.
  2. W całym apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz innych „używek” (również w oknie czy na balkonie). Uszanuj to – inni goście/dzieci nie chcą czuć papierosów w apartamencie.
  3. Złamanie zakazu będzie skutkowało wyproszeniem gości z apartamentu i naliczeniem regulaminowej kary. Uwaga! Kara za zorganizowanie imprezy 1000 zł
  4. Goście Apartamentu ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w pokojach. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie/uszkodzenie elementów wyposażenia pokoju jak ich utratę. W przypadku powstania szkody w pokoju z winy Gościa bądź z winy odwiedzających go osób, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.
  5. Gość w dniu zameldowania powinien zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie.
  6. Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego w dniu zameldowania do apartamentu, równoznaczne jest z tym, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń gościa.
  7. Każdorazowo Gość opuszczający apartament ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.

REKLAMACJE

  1. Goście mają prawo do składnia reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług, poprzez dane kontaktowe podane na stronie internetowej https://ottimo-apartamenty.pl
  2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej zgłoszenie w formie pisemnej na adres siedziby firmy dostępny na stronie internetowej https://ottimo-apartamenty.pl lub w formie elektronicznej na adres  kontakt@ottimo-apartamenty.pl. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: numer rezerwacji, opis sytuacji podlegającej reklamacji.
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie do 30 dni od jej otrzymania. Informacja o skutki rozpatrzenia reklamacji zostanie przesłana Klientowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej, adres korespondencyjny lub drogą telefoniczną.
  4. W przypadku uwzględnienia reklamacji Klient otrzyma rekompensatę w wysokości proporcjonalnej do poniesionej szkody.

POSTANOWIENIA DODATKOWE

  1. W apartamentach „Ottimo Apartamenty” nie akceptujemy zwierząt.
  2. Gość nie może przekazywać kluczy, kart i kodów do apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  3. Apartamenty „Ottimo Apartamenty” nie odpowiada za prace remontowe i wykończeniowe w budynku i wokół niego oraz wszelkich immisji w szczególności hałasu z nieruchomości sąsiednich.
  4. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za drogocenne rzeczy, pieniądze i dokumenty pozostawione w apartamencie, a także ze ewentualne uszkodzenia samochodu na miejscu parkingowym.
  5. Śmietniki w apartamentach znajdują się w poszczególnych miejscach:
    Apartamenty na ulicy Dolina 39, wydzielone jest pomieszczenie w budynku głównym z pojemnikami na śmieci.
    Apartamenty na ulicy św. Floriana 3 należy zejść piętro niżej niż wyjście z obiektu, należy wziąć ze sobą klucz z apartamentu.
    Apartamenty na ulicy Jagiellońskiej 12 należy przejść za szlabanem i udać się w głąb dziedzińca kierując się na lewo.
  6.