Recepcja

Zobacz jak wygląda proces rezerwacji

Rezerwacja online

Zarezerwuj pobyt na naszej stronie internetowej i opłać go szybkim przelewem.

Po opłaceniu otrzymasz potwierdzenie rezerwacji.

Kod dostępu

W informacji rezerwacyjnej otrzymasz kod dostępu do wybranego apartamentu z okresem ważności na cały pobyt.

Ciesz się przygotowanym specjalnie dla ciebie apartamentem.

Zakończenie pobytu

Po zakończeniu twojego pobytu wystarczy, że zamkniesz za sobą drzwi i nic więcej już nie musisz robić, a my podziękujemy Ci za Twój przyjazd.

Koniecznie zapisz się na newsletter, aby otrzymać specjalne oferty promocyjne!

Najczęściej zadawane pytania

Zameldowanie

W naszych apartamentach nie prowadzimy stacjonarnej recepcji. Jesteśmy dostępni pod telefonem recepcyjnym 791-229-248/ 795-044-443 oraz adresem email ottimo.apartamenty@gmail.com

Kanałami sprzedaży  naszych apartamentów są:
www.ottimo-apartamenty.pl
www.booking.com
www.airbnb.pl
Mogą Państwo dokonać także rezerwacji bezpośredniej:
Telefon recepcyjny: 791-229-248
E-mail: ottimo.apartamenty@gmail.com

Nasze apartamenty są w pełni samoobsługowe. Gość może sam wejść do apartamentu, bez konieczności czekania na pracownika.
Zameldowanie do naszych apartamentów jest na bazie kodów oraz klamek elektronicznych.
W dzień przyjazdu otrzymują Państwo informacje smsowo.
Tam przekazujemy istotne wskazówki dotyczące zameldowania.
Oczywiście jesteśmy dostępni pod telefonem w razie jakichkolwiek pytań.

Zgodnie z naszym regulaminem, zameldowanie w apartamencie możliwe jest od godziny 15:00, natomiast wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej do godziny 11:00. W sytuacjach wyjątkowych na Państwa prośbę o przedłużenie doby hotelowej, staramy się to umożliwić (jest to uzależnione od poprzedzających bądź kolejnych rezerwacji na wynajmowany przez Państwa apartament). Przedłużenie bezpłatne, w miarę możliwości, może nastąpić maksymalnie do godziny 12:00. Każde przedłużenie powyżej wspominanej godziny 12:00, wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Płatności

Rezerwacje dokonywane przez kanały sprzedaży tj. Booking lub Airbnb są opłacane online i właśnie te platformy są bezpośrednimi biorcami płatności. Do nich należy kierować wszelkie pytania o termin obciążenia karty czy powód odrzucenia płatności.
Przy rezerwacjach bezpośrednich można zapłacić przelewem na nasze konto bankowe lub gotówką w obiekcie.

W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z płatnością przy rezerwacjach dokonanych poprzez portale rezerwacyjne, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta tych platform sprzedaży.

Dział Obsługi klienta Booking: +48 12 349 40 00
Dział Obsługi klienta AirBnb: +48 22 30 72 000

Tak. W przypadku chęci uzyskania faktury należy taki fakt zgłosić nam najpóźniej w dniu zameldowania, podając wszystkie potrzebne dane:
1. nip/ jeśli faktura imienna - imię nazwisko, adres zamieszkania.
2. adres e-mail, na który prześlemy fakturę

Wyposażenie

Tak. W apartamencie są przygotowana pościel oraz ręczniki, w ilości odpowiadającej ilości osób zgłoszonych w rezerwacji. Poza ręcznikami nasze apartamenty wyposażone są również w suszarki do włosów oraz pralki.

Aneksy kuchenne w naszych apartamentach wyposażone są w: lodówkę, płytę grzewczą, czajnik elektryczny, naczynia, sztućce, kubki, kieliszki, korkociąg, deskę do krojenia, garnki, patelnie oraz toster. Większość z nich posiada również piekarniki lub mikrofalówki, a także ekspres. Dokładne wyposażenie, każdego z apartamentów zamieszczone jest w opisie.

Na chwilę obecną w naszych wszystkich apartamentach nie posiadamy usługi serwowania śniadań. W zamian oddajemy do Państwa dyspozycji apartament z aneksem kuchennym w pełni wyposażonym wraz podstawowe naczynia i sprzęty.

Nie pobieramy dodatkowych opłaty za pobyt w apartamencie dzieci do lat 3, jeżeli będą spać z rodzicami na łóżku głównym.

Naszym standardowym wyposażeniem apartamentu dla 2 osób to łóżko dwuosobowe, gdzie są przygotowane 2 poduszki i jedna kołdra. Na Państwa życzenie możemy przygotować dodatkowe, oddzielne posłanie np. na sofę lub dodatkową kołdrę. Posłanie dodatkowego łóżka możliwe jest tylko wybranych apartamentach, które mają dodatkową sofę. Przygotowanie dodatkowej pościeli możliwe jest w każdym apartamencie.
Taką informacje należy nam zgłosić od razu po dokonaniu rezerwacji.
Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami dla Państwa.

W naszych apartamentach we wszystkich pomieszczeniach dostępne jest bezpłatne WiFi.

Obiekt

We wszystkich lokalizacjach naszych apartamentów znajdują się miejsca publiczne do zaparkowania. Do Państwa dyspozycji są zatem ogólnodostępne płatne miejsca parkingowe. Płatność należy uiścić w parkometrze. Płatność obowiązuje od poniedziałku do piątku od godziny 8:00 do godziny 17:00.
Cennik (zdmikp.bydgoszcz.pl)
Apartamenty przy ulica Dolina 39 możecie Państwo skorzystać z miejsc parkingowych publicznych i bezpłatnych wzdłuż chodnika na całej ulicy Dolina. Ponadto niedaleko znajduje parking strzeżony „Remedia”.
Apartamenty przy ulicy św. Floriana 3 są oznaczone Strefa Płatnego Parkowania Strefa B, parkować można na całej ulicy św. Floriana oraz ul. Uroczej opłacając w parkometrze.
Apartamenty przy ulicy Jagiellońskiej 12 są oznaczone Strefa Płatnego Parkowania Strefa A, ze względu na ścisłe centrum. Samochód można zaparkować na wyznaczonych 4 miejscach na chodniku na ulicy Jagiellońskiej bezpłatnie bądź na bydgoskim Starym Mieście na ulicach Stary Port, Pocztowa bądź Franciszka Druckiego-Lubeckiego opłacając w parkometrze.

Nasze apartamenty przy ulicy Jagiellońskiej oraz św. Floriana znajdują się w kamienicach i nie posiadają wind.
Natomiast apartamenty przy ulicy Dolina 39 zlokalizowane są na parterze natomiast sam obiekt posiada windę.

Tak. Dwa apartamenty zlokalizowane przy ul. Jagiellońskiej 12 mają balkon i oznaczone są jako: „Apartament z balkonem”.

Apartamenty na ulicy Dolina 39 „Apartament typu Deluxe” oraz „Apartament z 1 sypialnią” znajdują się na parterze.
Apartament na ulicy św Floriana zlokalizowany jest na 3 piętrze.
Apartamenty na ulicy Jagiellońskiej zlokalizowane są na 1,2,3 piętrze.
„Apartament z balkonem” znajduje się na 1 piętrze.
„Apartamenty z balkonem” oraz „Apartament typu Superior” są na 2 piętrze.
„Apartament typu Deluxe” jest na 3 piętrze.

Klimatyzacja znajduje się we wszystkich apartamentach zlokalizowanych na ulicy Jagiellońskiej oraz klimatyzacja przenośna w apartamencie na ulicy św. Floriana.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

791 229 248
kontakt@ottimo-apartamenty.pl